Bun Venit!

Corect, normal si sanatos este sa incep eu sa scriu pe acest blog nou si minunat. Astfel, voi posta 2 poeme scrise cu 2 saptamani in urma. Viitori cititori, sper sa va placa! 🙂

 

                                               Minunatul cuvant perfect

 

Eu nu vreau sa te intalnesc ci sa te caut

Asa cum omul cauta adevarul

Asa cum secunda isi cauta geamanul

Si cum Dante a cautat Paradisul.

 

Tu nu vrei sa ma cunosti ci sa ma crezi

Nu vrei un miraj, tu vrei sa vezi

Esti absolutul, focul, esti povestea

Eu, eu nu sunt nimic din toate acestea

 

Tu esti un zeu, dar eu ce sunt?

O amintira, poate un suflet plapand,

un trandafir ofilit, gandul trecut,

sau unul absurd, un poem nescris.

 

Tu esti soarele, dar eu ce sunt?

O usa inchisa, o jignire nespusa,

o flacara stinsa, o poza stearsa,

 ce nu am fost si nu voi fi vreodata.

 

Eu sunt aici dar unde esti tu?

Eu sunt departe, prea jos, tu esti sus

Esti pasare calatoare, vultur maiestuos

Minunatule cuvant perfect, esti ascuns.

 

 

 

                                                     Dedicatie tie

 

Ori cartea deschisa a eliberat cuvinte

Lasandu-le calatoare in a mea minte?

Ori noi ne-am lasat purtati de nori

Si ne-am imbatat cu parfumul lor?

 

Lumina ce ma lasa sa scriu, de unde vine?

Nu de la Dumnezeu, mai bine de la tine.

Daca-ar fi de la El, m-ar arde si s-ar stinge.

Lasand intunericul sa-mi omoare cuvintele.

 

Iar boala cu care m-am obisnuit  deja

Ma poarta in lumi paralele in mana sa

Imi da ochi sa vad ce nu a existat.

Este de la tine, chip frumos, suflet curat.

 

Lumina difuza, intunericul, disperarea

Le-alungi intr-o clipa, le ucizi cu privirea

E lumea inchisa, imi scapa scaparea

Ma iarta cuvintele si imi duc povara.

8 gânduri despre „Bun Venit!

  1. ionica spune:

    Sublim 🙂

  2. Bogdan spune:

    Sunt emotionante poeziile tale, mi-au placut foarte mult, astept cu nerabdare sa vad ce mai publici.

    • Iti multumesc. Cel mai probabil voi mai publica un poem pe 1 iunie, de sarbatoarea mea preferata iar apoi ma voi dedica o perioada de timp prozei. Am pus bazele unui miniproiect care sper sa va placa si, poate sa participati si voi, cititorii. Lamuririle le voi scrie zilele astea, de indata ce voi avea mai mult timp. O saptamana minunata!

  3. iKronstadt spune:

    Frumos … si trist.

  4. O melodie minunata. Dar nu pot sa nu ma intreb: oare poeziile mele iti trezesc aceleasi sentimente ca si acest cantec? Atunci pot spune ca am facut o treaba destul de buna, nu?

Lasă un răspuns

