The Winner is…

M-am intrebat deseori, in ultimul timp, cum ar fi daca am avea langa noi cate un regizor care sa ne dicteze replicile, sa ne spuna cum sa vorbim cu ajutorul fetei, al corpului, ce ton sa folosim.
Deprimat… Imi raspund singura. Asta deoarece cele mai interesante conversatii din ultimele luni le-am avut cu mine insami. Dar nu inseamna ca fac echilibrism pe marginea prapastiei care poarta numele de nebunie. Sper..
Pe de alta parte, am avea toti un rol, am avea toti un scop bine definit. Nu ar mai exista cei pe care eu ii numesc mediocri, cei ca mine, cei care nu merg nici spre stanga, nici spre dreapta si nici in fata, cei care stau pe loc, tinand de fiecare data in maini un chestionar la care nu pot raspunde. Si daca reusesc sa o faca, printr-o minune, apare un alt chestionar, si inca unul, si apoi un altul pana cand se vor termina toate intrebarile sau raspunsurile sau pana cand atentia acordata lor va fi focalizata in alta parte, in cea a cunoasterii prin meditatie. Suna penibil, nu? Asa si este.
Am facut o lista mintala cu tot ce mi-a placut si ce nu mi-a placut in decursul ultimilor 10 ani de viata. Diferenta nu este foarte mare. Totusi, am incercat sa gasesc motivele pentru care nu mi-au placut acele lucruri aflate la partea cu minus a listei. Respectivele motive sunt de cacat, trebuie sa recunosc. Ca si o concluzie, mi-am propus sa imi acord o a doua sansa. Voi fi mai putin extremista. In viitor, bineinteles…
Dar revin la ideea initiala. Personajele pot fi acelea ale unui film de cinema, ale unui documentar (dar trebuie sa fi prea interesant in viata reala ca sa faci parte din el asa ca il punem in coltul VIP), ale unei telenovele sau, cum se spune prin Italy, soap opera, ale filmelor seriale gen Familia Bundy, Gossip Girl, Preety Little Liars, Fringe (looool, ce super ar fi ca Fringe sa fie realitatea vreunui norocos) sau ale pieselor de teatru.
Acum eu imi pun o alta intrebare. Ce fel de personaj as vrea sa fiu eu? Fireste,citatele ca *viata este ca o piesa de teatru nu isi gasesc locul in acest post*. Eu scriu despre ceva diferit adica despre imaginatia pe care o posedam. Eu am mult timp liber si de aceea ii acord o atentie particulara insa chiar daca nu as avea, tot as face acest lucru. Imi place.

Lasă un răspuns

