Some rap

Swept away/Ne ascundem

Toti ma acuza ca visez cu ochii deschisi
Daca incetez sa visez tu nu mai existi
Eu voi fi singura, tu vei fi departe
Mi-am zis des ca locul meu nu-i aici.

Imi pun mainile la ochi ca sa dispara
Tot ce nu as vrea sa vad, ma inconjoara
Un gand de neapartenta absoluta
Cred ca ce nu se mai poate ierta se uita.

Mi-ai dat mereu picaturi de iubire
Si fericire gratis sub forma de pastile
Mi se pare ca visez cand sunt cu tine
Ti-am spus mereu ca emani magie

Faci din intunericul gandurilor mele
Ascunzatoarea unor dulci mistere
Si-ti place asa mult sa te arati in ele
Cand nu ne mai ajung le lasam libere.

Ne inchinam propriilor noastre suflete
Oare cine a zis ca sunt doar o utopie?
Este minunata senzatia a 100 de cantece
Compuse doar pentru a se arata tie.

E minunata lumea in partile ei bune
Dar noi calatorim pentru a fugi de lume
Ne ascundem in spatii imaginare, pustii
Dar le schimbam radical si par spatii vii.

Te apropii de mine, ma lasi sa te privesc
Si imi atingi fruntea ca sa imi amintesc
Secretele lumii pe care ai construit-o
Motivele pentru care mereu am iubit-o.

Realitatea e facuta din cifre impare
Fatidica, ne lasa des fara cuvinte
Nu gasim sursa flacarii ce se aprinde
Cand fiecare din noi spune ce simte.

M-am intors pe urmele pasilor tai tarzii
Sa iau o parte din tine dar mereu vei fi
Alaturi de mine si chiar cred ca intr-o zi
Vom reusi sa construim propria lume.

Toata furia mea

Toata furia mea e ca sarea pe rana
Penala, dar sper sa devina legala
Data situatia mi-ar trebui un fum
Acum, mai bine deviez din drum.

E buna o pauza din cand in cand
Stii, niciodata n-am cerut mai mult
Decat stricul necesar pentru a trai
Fara sa ma intreb oare cum ar fi

Daca dimineata m-as trezi pe o parte
A patului si nu la jumatate, pacate
Prea multe nu am facut dar am platit
Mult prea mult decat as fi trebuit.

Vad cum toti imi spun sa ma calmez
Nu incetez, nu vreau nimic din urma
Vad cum altii iau chiar totul in gluma
Vreau sa fac din viata o gluma buna.

Hai, ia o guma si mergi tot inainte
Dar nu uita ca viata asta nu-i cuminte
Mi-am spus garda sus, fa totul cu minte
De azi inainte lasa-ti mintea fierbinte.

Cum ar fi daca n-as mai crede in oricine
Ci numai in mine, mi-ar fi mult mai bine
Si printre salturi mortale ma odihnesc
Ar fi pacat sa reincep sa ma grabesc.

Nu citesc in ochi si nici in inima, pacat
Nu m-au invatat la scoala decat ecuatii
Si sa nu navighez prea mult ca vin piratii.
M-au pus sa aleg intre fake-uri si rahat.

Si imi curat tenisii de ani, m-am saturat
Vreau sa scap de acest miros tineresc
Al celor nascuti dupa 90, cred ca intelegi.
Daca n-am fi deschis ochii, n-am fi scapat.

Fara haine de firma am urmat un ideal
M-am impiedicat, m-am oprit din drum
Am respirat profund pentru ca mi-a ajuns
Sa imping greutati fara sa pot sa le misc

E greu sa te lupti doar cu morile de vant
Dar daca n-ai mai mult, te ridici si pleci
Incerci sa iti stergi sangele de pe maini
Daca te-as vedea ti-as spune sa ramai.

Toata furia mea se datoreaza conceptiilor
Total gresite, idiotilor, falsilor, ineptilor
Jur ca m-as schimba dar modelul potrivit
Nu exista, voi ramane asa pana la sfarsit.

Exist dar as vrea sa traiesc si sa cuceresc
Infinitul care ma asalteaza, inebunesc
Daca ma opresc acum, am aruncat tot.
Sper sa gasesc altceva, nu vreau sa zbor.

Lasă un răspuns

