Eu nu reusesc sa vad stelele

M-am intrebat deseori, in ultimele luni, ce cautam in locurile pe care le vizitam. Cum am ajuns? Cu ce as fi ramas?

S-au intors de tot atatea ori cele mai neobisnuit amintiri. Imi este dor de Romania dar nu si de ce reprezentam eu acolo. Inca nu stiu cine sunt si ma intreb daca voi putea sti vreodata.

Insa ma intorc in prezent. Gasesc, tot mai des, explicatia logica a trarilor mele, cele pe care le consideram ilogice si nu reusesc sa imi dau seama daca acest lucru ma bucura sau nu. Ma simt la fel de vulnerabila si nu incetez sa imi repet ca eu nu am incredere in cei din jur chiar in momentele in care le ofer tot ceea ce reprezint eu. Ma contrazic si ma urasc. Nu imi place. Mi-as dori sa fiu asemenea celor care au incredere in ei si in propriile forte si, daca acestea sunt inexistente, in fortele pe care cred ca le eu. Dar eu nu sunt asa. Eu sunt o persoana speciala… „Una ragazza d’oro”, „Una giovane molto speciale”… Cel putin parerea celor din jurul meu este pozitiva. Nici nu ar putea fi altfel. Intru pe scena in liniste, imi joc partea bine si ies atunci cand toti vor asta. Ii satisfac iar ei se simt extrem de satisfacuti. E ca atunci cand ma joc cu fratele meu si il las pe el sa castige pentru ca vreau sa se simta fericit, multumit de el insusi.

Uneori am impresia ca gresesc, alteori imi spun ca el va avea timp ca lupte pentru ceea ce isi doreste si ca, acum, este datoria mea sa il fac sa se simta iubit si protejat si de mine, cea care venea acum 2 ani in fiecare vineri, dupa ce scapa de la scoala si ii aduce caramele si pufuleti LOTO, cea care l-a dus pentru prima data intr-un parc din Focsani, cea cu care s-a jucat pentru prima data cu mingea, cea care l-a invatat sa danseze si cea care, cateodata, se ascunde de el, se inchide in camera ei si se intreaba cine este, cine a fost si cine va fi pentru ca astea sunt o parte din intrebarile care ii umbresc existenta. Ar fi trebuit sa i-o imbunatateasca… Nu este asa. Nu stiu de ce, dar deocamdata, nu este asa.

Lasă un răspuns

